Asigurare privată de sănătate SIGNAL IDUNA pentru familia ta

3 feb. 2020

Deoarece în ultima vreme am primit tot mai multe întrebări legate de produsele de asigurare de sănătate adresate persoanelor fizice/familiilor am hotărât să vă prezentăm produsele disponibile pe piață în acest moment.

Începem cu produsele oferite de Signal Iduna. Poate cunoașteți foarte bine societatea sau poate nu ați auzit încă de ea.
Signal Iduna este o societate de asigurări prezentă în România din 2008, având ca principală direcție asigurările private de sănătate, oferind totodată produse competitive și pe liniile de asigurări de viață și asigurări de accident.
Noi avem polițe de asigurare privată de sănătate încheiate la Signal Iduna și tocmai de aceea am ales să începem cu produsele oferite de ei. Lucrurile funcționează foarte bine. Repede și simplu. Din 2016 de când suntem asigurați Signal Iduna lucrurile s-au schimbat foarte mult în bine. Dacă la început trebuia să trimiți cererea de restituire în original la sediul Signal acum totul se face din aplicația Signal Care Assistant. În plus, utilizând cardul Easy Pay nu trebuie să scoți niciun ban din buzunar chiar dacă folosești un serviciu în afara rețelei Mediqa Net.

Mai jos sunt prezentate pe scurt cele trei produse Signal Iduna adresate persoanelor fizice:
Take Care – Asigurare de sănătate privată cu acoperire în caz de spitalizare,
Vital Care – asigurarea de sănătate privată, cu grijă pentru tine de la primul diagnostic de cancer și
360 Care – asigurarea de sănătate privată, cu acoperire din orice punct privești

1.Take Care – Asigurare de sănătate privată cu acoperire în caz de spitalizare

Take Care este o asigurare de sănătate privată care acoperă serviciile de spitalizare în caz de boală sau accident.
Produsul Take Care are două planuri de asigurare: Plus și Premium. Mai jos regăsiți caracteristicile acestora.

Zi de spitalizare se consideră începând cu a 4 – a zi de spitalizare, în limita a 21 de zile
Înainte de încheierea poliței veți fi supus unui chestionar medical telefonic.

Perioada de așteptare
• 4 luni de zile de la începutul asigurării pentru spitalizare pe caz de boală
• pentru spitalizare pe caz de accident, nu există perioadă de așteptare.
• pentru afecțiuni preexistente perioadă de așteptare 2 ani

2. Vital Care – asigurarea de sănătate privată, cu grijă pentru tine de la primul diagnostic de cancer.

Vital Care este o asigurare de sănătate care oferă acoperire în cazul diagnosticării cu o boală oncologică.
Produsul Vital Care are două planuri de asigurare: Plus și Premium. Mai jos regăsiți caracteristicile celor două planuri.

Perioada de așteptare
• 4 luni de zile de la începutul asigurării.

3. 360 Care – asigurarea de sănătate privată, cu acoperire din orice punct privești.

360 Care este o asigurare de sănătate privată care acoperă serviciile medicale în regim ambulator și de spitalizare în caz de boală sau accident.
Produsul 360 Care are două planuri de asigurare: Plus și Premium. Mai jos regăsiți caracteristicile acestora.

Zi de spitalizare se consideră începând cu a 4 – a zi de spitalizare, în limita a 21 de zile.
Înainte de încheierea poliței veți fi supus unui chestionar medical telefonic.
Pachetul 360 Care include și 20 de ședințe de balneofizioterapie pe care le puteți efectua în orice clinică doriți.

Perioade de așteptare

Spitalizare
• 4 luni de zile de la începutul asigurării pentru spitalizare pe caz de boală
• pentru spitalizare pe caz de accident, nu există perioadă de așteptare.
• pentru afecțiuni preexistente perioadă de așteptare 2 ani

Ambulator
• nu exista perioadă de așteptare pentru consultații, investigații și tratamente.
• perioada de așteptare este de 10 luni pentru serviciile medicale aferente nașterii și monitorizării sarcinii.

Modalități de accesare a asigurării de sănătate 360 Care:
– Simptomatologia
• Recomandare medicală (medic de familie, generalist sau specialist)
• Necesitatea medicală (intervenții chirugicale)
• Accidentul

Informații suplimetare:
Pentru plata primei de asigurare anuală se acordă o reducere de 5%.
Pentru minimum 3 asigurați pe poliță se acordă o reducere de 5%.
Vârsta minimă de preluare în asigurare: 0 – 12 luni dacă este și părintele asigurat, peste 12 luni – părintele poate fi doar contractant.
Vârsta maximă de preluare în asigurare 60 de ani.
Cardul Easy Pay presupune plătirea serviciilor medicale în afara rețelei, prin intermediul unui card bancar alimentat direct de asigurător. Trebuie doar să anunțați cu cel puțin 24 de ore înainte de a merge la doctor pentru efectuarea plății pe card.
Pentru a vizualiza rețeaua de clinici partenere va rugăm accesați https://www.signal-iduna.ro/harta-clinici-mediqa-net

Pentru orice nelămuriri sau întrebări suplimentare vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0725.541.990 – Anca Godin, sau la adresa de e-mail: anca.godin@myinsurance.ro
Anca Godin – RAF 233193