CASCO

CASCO este o asigurare facultativă în baza căreia societatea de asigurare achită despăgubiri pentru avariile accidentale (parțiale sau totale) și/sau furtul (parțial sau total) suferite de vehiculul asigurat și înscris în polița de asigurare.

Pentru a studia piața și a alege cea mai bună ofertă pentru dumneavoatră ați ajuns la locul potrivit. Aici puteți beneficia de serviciile unui consultant de specialitate care vă va prezenta ofertele celor mai importante societăți de asigurare. Prețul polițelor de asigurare este același indiferent de canalul de vânzare așa că nu trebuie să vă faceți griji că prima de asigurare va fi mărita dacă achiziționați polița printr-un broker. Din contra, bokerul are posibilitatea de a negocia cu societățile de asigurare pentru a obține cea mai potrivită ofertă pentru client.

Pentru a putea compara 2 sau mai multe oferte casco trebuie avute în vedere suma asigurată și riscurile acoperite. Acestea diferă de la o societate la alta.

Prețul se stabilește în funcție de valoarea vehiculului și de gradul său de uzură, care este calculat conform normelor asigurătorului. De asemenea, prețul poliței de asigurare este influențat de un sistem antifurt, existența unui garaj, dacă mașina este nouă și de riscurile acoperite (furt, asistență rutieră, acoperire internațională, accidente călători, vandalism, autori necunoscuți)

În funcție de societate, nu se pot lua în asigurare mașini mai vechi de 12 ani. În general asigurarea se încheie pe o perioadă de 12 luni, cu posibilitatea achitării în rate lunare, trimestriale, semestriale sau integral.

La emiterea poliței se efectuează o inspecție de risc. Se fac fotografii, se inspectează starea autovehiculului, dotările suplimentare, se verifică seria de identitate, modul în care a fost întreținută. Dacă există avarii acestea vor fi consemnate. În cazul unui autovehicul nou, ridicat din reprezentanță, nu este necesară inspecția de risc, procesul verbal de receptie este suficient.

Va sfătuim ca înainte de semnare să citiți cu atenție contractul de asigurare, să verificați suma asigurată, modalitatea de plată, valabilitatea poliței, riscurile acoperite și mai ales excluderile.

În cazul producerii unui accident asigurătorul trebuie informat în maximum 48 de ore. Toate societățile de asigurări au un call center unde puteți anunța. Acesta este menționat și pe polița de asigurare.

AI O ÎNTREBARE?
Obține un răspuns